SRL Ecojucarii vă informează mai jos despre condițiile de livrare și treturnare.
Comanda Clientului poate fi înregistrată de către Client pe site. La înregistrarea comenzii, Clientul trebuie să specifice urmatoarea informație:

  • numele și prenumele Clientului sau a destinatarului comenzii;
  • adresa de livrare a comenzii;
  • telefonul de contact;
  • e-mail.

Dupa înregistrarea comenzii, Clientului i se oferă informația privind data preconizată, de transmitere a comenzii. Data specificată depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vânzătorului, și timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.

Vânzătorul are dreptul de a refuza înregistrarea comenzii, în cazul în care Clientul a făcut deja comanda de 5 sau mai multe unități, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezența defectelor în aceste produse.

Toate materialele informative afisate pe site, au caracter consultativ si nu pot transmite in totalitate informatia exacta despre proprietatile si caracteristicile marfurilor, inclusiv culoarea.

In cazul lipsei produsului comandat in depozitul vinzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda si obligatia de a informa Clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.

In cazul anularii Comenzii preplatite, costul produsului anulat este returnat catre Client prin modulul in care a fost initial produsa achitarea.

Achitare și livrare

Metodele de achitare a produselor

  1. La livrare, în numerar.
  2. Achitarea online cu cardul prin intermediul VictoriaBank.

Taxe de livrare

Oferim 2 modalități de livrare a comenzilor:

  • Prin curier. Doar pentru comeziile din raza Municpiului Chișinău și raionului Criuleni. Prețul livrării este de 50 de lei.
  • Prin Poșta Moldovei. Prețul livrării este de 40 de lei.

Timp de livrare
Timpul de pregătire/livrarea a comenzii  se efectuează timp de 3-4 zile lucrătoare.

La momentul transmiterii produsului, cumpărătorul primeşte de la vanzator următoarele documente:

  • bonul fiscal
  • La momentul convenit în ordinul de livrare, cumpărătorul va trebui să fie la adresa de livrare;

La primirea produsului cumpărătorul trebuie să verifice produsul de defecte vizibile (zgîrîieturi, lovituri etc.).

Politica de schimb și retur

Contactează-ne printr-un apel la numărul de telefon 067468554 pentru a iniția returnarea produsului. În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui. Pentru a fi eligibil pentru returnarea produsului, produsul trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original. Pentru a vă efectua returul, avem nevoie de o dovadă a achiziției, confirmată prin cec, sau alte documente eligibile.Odată cu returnarea produsului, acesta este inspectat, iar dumneavoastră sunteți notificați dacă restituirea banilor este posibilă sau nu. Dacă cererea este aprobată, rambursarea va fi efectuată prin aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o pentru procurarea produsului